Pengalaman Dirogol Bergilir Orang Asli

Kurenung anak sulungku yang sedang bermain. Wajahnya amat berbeza bila dibandingkan dengan adik-adiknya. Dan bila wajahnya aku pandang, kenangan lama yang menjadi rahsia diriku kembali menghantuiku. Rahsia ini aku simpan…

Rogol Main Adik Ipar Melayu

Tak payah le aku cerita intronye yang panjang lebar. Di ringkaskan cerita aku memang dah lama stim dengan adik ipar aku. Adik bini aku yang bongsu. Aku stim ngan dia…

Ustazah Dirogol Ganas Beramai Ramai

Aku, Darwin, Firza dan Malikh sudah bertekad untuk melakukannya kali ini kerana tidak tertahan lagi dengan dendam nafsu yang membara terhadap guru kami di sekolah.Awal-awal lagi semasa waktu pelajaran Sains…

Kisah Cipap Ghairah Cikgu Suraya

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap…

Cerpen Main Sarang Burung Janda

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Perniagaan sarang burung walit menarik ramai pengusaha menceburi bidang itu. Ada seorang taukeh Cina membina bangunan sarang burung walit di sebuah bukit di daerah tersebut. Jais sebagai orang harapan taukeh…

Cili Api

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Mula-mula sekali aku nak bagi tau disini,aku ni bukan laki yang baik, aku berkenan kat budak pompuan ni…namanya ani, dia punya badan….aci kerat jari…ribu pun boleh bayakk… masa tu aku…

Nurool Ternoda

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Peristiwa ini berlaku sewaktu aku bekerja di JB di mana aku telah dilantik menjadi ketuauntuk menganjurkan company family day. Seperti tradisinya hanya orang bujang akan menjadi jawatankuasa penganjur. Sebagai ketua…

Nasib Imah Serangkai Pemandu lori

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Dari jauh Atan melihat emaknya sedang membeli di kedai mamak Muthu. Atan meneruskan perjalanan pulang dari sekolah. Niat hati ingin memanggil emaknya dibatalkan setelah emaknya berlalu dengan membawa beg plastik…

Niza Isteri Melayu Gersang Sangap

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Niza terasa keinginan seksnya petang tu sungguh kuat, setelah satu minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di…

Mandi Bunga Bomoh Gersang

  • Post author:
  • Post category:Melayu

Sebagai seorang janda Ain tidak serik dengan lelaki walaupun sudah dua kali menjanda.Suami pertama, Rashid, meninggal dunia manakala suami kedua, Rahim bercerai hidup.Janda anak lima ini baru berusia 35 tahun.Sebagai…